Det var da noget af en rekord - hmmmm - måske er den i virkeligheden mange penge værd BigBigfoot skrev:
Det er så vidt vides, den fabia i landet, med den lille motor, som har kørt længst.

Venlig hilsen

Det var da noget af en rekord - hmmmm - måske er den i virkeligheden mange penge værd BigBigfoot skrev:
Det er så vidt vides, den fabia i landet, med den lille motor, som har kørt længst.
Bigfoot skrev:jeg prøver i dag med en anden trækaksel til venstre side. Det kan tydeligt mærkes at det er i den side problemet opstår.
skal lige ind på værkstedet først....WoodyHugo skrev:
Hva så hjalp det med en anden trækaksel ?
Nu er der gået to timer. Mekkere er ikke hvad de har væretBigfoot skrev:
skal lige ind på værkstedet først....
Jep - især 3,6 ltr. 4x4. Den æder det meste (i sin klasse). DSG-gearet trækker nærmest uafbrudt under gearskiftet og med 4x4 er der kun en vej - og det er fremadBigfoot skrev:havde jeg også i forvejen.... det er fruens den fabia. Selv kører jeg Superb. Det dur bare.
Fladt nok at have sådan en Superb med 4x4 og hele molevitten og den så ikke engang kan bakke..calle skrev:
Jep - især 3,6 ltr. 4x4. Den æder det meste (i sin klasse). DSG-gearet trækker nærmest uafbrudt under gearskiftet og med 4x4 er der kun en vej - og det er fremad![]()
Venlig hilsen