Hej Tom!
Nvidia grafik kortet har begge de stik du nævner, jeg og min skærm er kun forsynet med VGA stik.
Bundkortet har noget der ligner et omvendt VGA ( han ). Det har jeg ikke noget der passer med.
Claus
Det er ingen skam at gøre tingene rigtigt. Uvidenhed fritager ikke for ansvar.
Selvgjort er ofte velgjort.
Claus Birth skrev:Hej igen!
Nej jeg har ikke prøvet så meget, demont. grafikkort, flyttet jumper og retur, ud med rammene og retur.
Harddisken er ny og tom, mener du det giver mening med opstart alene med rammene?
Claus
enig med tom, start med et absolut minimum af Hardware, starter den op så byt ram´klodsen ud med en anden virker den stadig så ny ramklods indtil alle er testede, virker alle ramklodser, så i med lortet og start op igen succes ----> prøves med næste stk hardware , ok så næste stk hardware indtil den fejler så har du fundet fejlen!
BAXI Bonus 30 + akku. tank som sikkert er Østjyllands bedst isolerede (30 cm under bunden, mellem 40 og 80 cm på siden samt 70 cm på toppen isoleringsmaterialet er flamingogranulat)
Jamen okay
Kan godt se der ikke er onboard grafikkort på bundkortet.
Men prøv som tidligere foreslået at starte op med kun et minimum af hardware tilsluttet.
Altså afmontere alle diske (DVD, HDD osv ), mus, tastatur, alle ramblokke på nær en. Start så op med kun en ramblok og skærm sat til.
Med kun en ram-blok monteret og alle drev demont. : sort skærm=intet billed og skærm-dioden for spænding pulsere med grønt lys til ingen lys og forfra uanset PC'en er tændt eller slukket.
Claus
Det er ingen skam at gøre tingene rigtigt. Uvidenhed fritager ikke for ansvar.
Selvgjort er ofte velgjort.