Nedenstående billeder viser min blæser, som desværre er gået til de evige blæser-marker
rsz_20130824_213113.jpg
rsz_20130824_213541.jpg
rsz_20130824_213155.jpg
Nu er spørgsmålene følgende:
1. hvilken type motor er det ? - troede der altid var en kondensator, men denne har ingen.
2. I den oprindelige styring kørte den altid med "fuld" 220 volt og altså fulde omdrejninger, men med min Pavitronic-styring regulere jeg hastigheden på den - Kan det have været med til at afkorte levetiden ? - Den har holdt til det i 6 år, så det er vel ok ?
3. Hvor finder jeg en erstatning til den bedste pris ? - selvfølgelig helst magen til, så jeg ikke skal indjusterer alt for meget, - nu det kører næsten perfekt i forbrændingen.
Du har ikke tilladelse til at få vist vedhæftede filer i dette indlæg.
Mvh Jens
Hvis du ikke ændre kurs, - så risikere du at ende der, hvor du er på vej hen !
Hej jens, der står jo http://www.trial.it på blæseren. prøv at skrive en mail til dem på gebrokken engelsk og spørg om de enten vil sende en til dig, eller om de kan henvise til en forhandler i Danmark. Jeg ved ikke om den den del der er der er brændt af er en del af blæseren, den bør du osse mok nævne i mailen.
Nedenstående billeder viser min blæser, som desværre er gået til de evige blæser-marker
rsz_20130824_213113.jpg
rsz_20130824_213541.jpg
rsz_20130824_213155.jpg
Nu er spørgsmålene følgende:
1. hvilken type motor er det ? - troede der altid var en kondensator, men denne har ingen.
2. I den oprindelige styring kørte den altid med "fuld" 220 volt og altså fulde omdrejninger, men med min Pavitronic-styring regulere jeg hastigheden på den - Kan det have været med til at afkorte levetiden ? - Den har holdt til det i 6 år, så det er vel ok ?
3. Hvor finder jeg en erstatning til den bedste pris ? - selvfølgelig helst magen til, så jeg ikke skal indjusterer alt for meget, - nu det kører næsten perfekt i forbrændingen.