min ventilator i badeværelset har længe fungeret upåklageligt, men en nat her for ikke så længe siden, gik den amok, den startede uden grund og stoppede igen og startede så igen, indtil at jeg blev træt af det og skilte den af for at afmontere de strømførende ledninger. ( jeg står altså der i underbukser på en lille skammel midt om natten og roder med den skide ventilator ).
jeg noterede mig at der var en modstand (måske hedder det noget andet) der var meget varm, så jeg tænkte at det nok var den der gjorde at den opførte sig underligt.
afsted til det nærmeste byggemarked næste dag, og købe en ny magen til, og jeg indrømmer det,,, jeg satte den selv op, og der var hele 2 ledninger jeg skulle forholde mig til, en nul til N og en fase til L, og så bagefter indstille fugtfølsomheden, med en lille ussel skrue.
Men hva faen... den her modstand, den blev sgu varm igen... er det meningen at den skal blive varm?? vi snakker så varm at man er tæt på at brænde sig på den. Er det "working as designed"??
det som jeg kalder modstanden er den brune dims med stregerne under de 3 terminaler.