Men hov....der er ikke et kabel eller stik 230v med til det

Har I andre heller ikke fået det ? (rundt stik med jord som en lille klemme, det har de ikke i den lokale byggebiks..)
Der er ikke kabel med , det skal du selv skaffe og montere......Blacksmith skrev:Nu står det nye Pellux 100 i garagen klar til montage![]()
![]()
![]()
Men hov....der er ikke et kabel eller stik 230v med til det![]()
Har I andre heller ikke fået det ? (rundt stik med jord som en lille klemme, det har de ikke i den lokale byggebiks..)
Det var da også nemmere..Denmark skrev:Nej ingen kabel monteret i pellux'en , men det er jo også meget forskelligt hvor meget kabel de forskellige installationer skal bruge , min er monteret direkte i en dåse , så skal ikke bruge et stik overhovedet
Ok.. takOle Larsen skrev:Som Denmark skriver, skal hele frontpladen med display og kontakt af.
2 små skruer i fronten, så vidt jeg husker.
Derefter trækkes fronten imod dig, (pas på kablerne der kommer ud i fronten.)
Så kommer du ned til hjertet, hvor du har kronemuffer til højre Fase- nul- og jord.
Har du tilkøbt iltstyring, er det også nu den skal tilsluttes.
Mvh Ole
Hvis du søger lidt rundt her i Pellux forum, finder du svar på hvad de er til, det er Vølund der har beskrevet detBlacksmith skrev: Ok.. tak![]()
Hvad med de 2 følere, synes ikke der står mange ord om dem i manualen![]()
De kan jo dårligt nå ud af kabinettet....
Jeg skal ha' en føler i min akkutank, eller måske som antydet i manual, 1 i top og 1 i bund af tank ??
Kan de 2 medleverede følere bruges til det ??
Ja det har da du ret i...Allan1575 skrev:
Hvis du søger lidt rundt her i Pellux forum, finder du svar på hvad de er til, det er Vølund der har beskrevet det
Der er blevet spurgt om det flere gange