Det var fordi det lige skulle have 5 minutter med børsten igår
det kører nu lystigt og roligt derudaf igen.

Er du ikke færdig med installationen endnu ?? - kom nu ind i kampen John...John Skov Jensen skrev:Jeg er heller ikke begyndt endnu.
Overvejende grund er nok at jeg ikke er færdig med at installere kedlen endnu.![]()
En uges tid, så burde der komme liv i dyret
Jow jow. Der er jo nogen, der fyrer for fuglene, men så har du jo til gengæld også muligheden for at se sort sol i nabolagetBigfoot skrev:antal optændinger??? kan jeres tælle det???? fedt.... mit har haft 1 på den sidste måneds tid eller hvor lang tid det nu har været tændt.
Det var fordi det lige skulle have 5 minutter med børsten igår
det kører nu lystigt og roligt derudaf igen.
fyrer for fuglene? det tror jeg nu næppe.... den kører stabilt og roligt, uden at gå i pause overhovedet. forbruget er under 10 kg i døgnet, så jeg ved nu ikke om du har ret i den påstand. Ifølge min energimåler kan den til tider ligge med en stabil drift på 0,9KW, kan sådan en scotte også det?calle skrev:
Jow jow. Der er jo nogen, der fyrer for fuglene, men så har du jo til gengæld også muligheden for at se sort sol i nabolaget![]()
Venlig hilsen
Ja, ja jeg er i fuld gang. Men lad mig opfriske lidt faktalevi skrev:
Er du ikke færdig med installationen endnu ?? - kom nu ind i kampen John...
Jep. Her er det på samme måde. Tænder ikke Scotten selv om, der bliver frost mellem fredag og lørdag. Har lige set i TVs vejrudsigt, at varmen kommer tilbagefryseren skrev:Stadigt kun brændeovn.
Til gengæld så er der kun ild ca 2-3 timer og så lader jeg den gå ud.
Ellers bliver der for varmt.
På de koldeste dage vi har haft til nu, har den været tændt morgen og aften a 2-3 timer, tror det er sket 2-3 gange indtil nu.
181 Kvm fra '73
- Der holdes ca 20-21c i koldeste lokale