hey igen.
jeg har ikke fået kigget mere efter en trykprøver, men nu er det aktuelt igen.
har stået på hoved hele aftenen i maskinrummet på en ældre diesel, og mangle kun at teste/justerer dyserne.
nogle bud
"omdrejningstal, kølevandstemperatur, og turbotryk, er alt sammen totalt ligegyldige parametre, som man egentlig ikke skal gå så højt op i."
citat Bigfoot, herning pullingarena.
Hvordan er det nu... Nød lærer fattig mand at opfinde...
Er det ikke semifarligt med det tryk de kører med? Syntes at have hørt dysetryk på over 1000bar?
Jeg har engang set en hånd som uheldigvis var kommet i kontakt med en lille fin hydraulik utæthed (mikroskopisk stråle). Det penetrerede huden og forgiftningen kostede næsten manden hånden (han bar kraftige arbejdshandsker!)
Med det in mente vil jeg være lidt betænkelig ved DIY løsninger...
Knaldperlen skrev:Hvordan er det nu... Nød lærer fattig mand at opfinde...
Er det ikke semifarligt med det tryk de kører med? Syntes at have hørt dysetryk på over 1000bar?
Jeg har engang set en hånd som uheldigvis var kommet i kontakt med en lille fin hydraulik utæthed (mikroskopisk stråle). Det penetrerede huden og forgiftningen kostede næsten manden hånden (han bar kraftige arbejdshandsker!)
Med det in mente vil jeg være lidt betænkelig ved DIY løsninger...
ingen panik nu den dysetester man er ude efter har et max tryk på 180bar.
de dyser du nævner der har man ikke nogle mulighed for at teste med sådan en.