hehe - ja det er en komplimentJohn Skov Jensen skrev:
Tak, nu smiger du mig

Hvornår kommer der flere billeder ?
hehe - ja det er en komplimentJohn Skov Jensen skrev:
Tak, nu smiger du mig
Ja, den kan fandme holde kondensen væk fra skorstenen, sådan en Dc25SSkovløber skrev:Gid jeg kunne få lidt lavere skorstens temp...
Jog nu ikke i såret, bare send din gamle kølerJohn Skov Jensen skrev:
Ja, den kan fandme holde kondensen væk fra skorstenen, sådan en Dc25S
Det gør der når jeg lige får monteret spiralflex på de sidste kabler og få mit originale Atmos røggas termometer monteret Fræk lille måler, ikke?levi skrev:
hehe - ja det er en kompliment
Hvornår kommer der flere billeder ?
Beklager, just kidding, kunne ikke lade væreSkovløber skrev:
Jog nu ikke i såret, bare send din gamle køler
Du siger noget, mange tak for tilbud...John Skov Jensen skrev:
Beklager, just kidding, kunne ikke lade være
![]()
Du kan ikke købe min røgkøler, men du kan låne den og teste om det er noget for dig. Så kan du jo selv lave en
Hellere originalt end digitaltSkovløber skrev:
Du siger noget, mange tak for tilbud...
Jeg tjekker lige med pladsen.
Flot temp føler ellers, når det nu ikke skal være digitalt
Min rørføring mellem Kedel, ladeventil og akkutank er lavet af 5/4". Og det er bestemt ikke for stort. Det har stor betydnng hvor langt der er mellem akku og kedel, samt hvor mange bøjninger der er.Henrik4720 skrev:Hej John eller andre
Måske du kan hjælpe mig, jeg er ved at skal have installeret mit Atmos DC 40 GD, og iflg. instruktionsbogen på fyret står der at rørdiameter til akkumuleringstank skal være 30 til 40KW = 5/4", og 40 til 50KW = 6/4", nu er det sådanne at jeg har haft 2 VVSere ude den ene til fyret og den anden til min solfanger installation og begge sagde pyt pyt det er billigere med mindre diameter. Nu læser jeg andet sted at for lille diameter rør kan gøre at fyret ikke kan komme af med varmen. Hvad siger du, og hvad rør størrelse har du ..kort sagt hvad skal jeg gøre, de samme er iøvrigt med med den varmereg. ventil der har jeg også gjort opmærksom på at der kræves DN 32 men her køre de også med mindre.....hvad gør jeg?....håber du/i kan hjælpe. mvh Henrik