Jeg vil gerne advares når fyret stopper, det kan lade sig gøre hvis man logger sig på fyret fra en pc og trykker på anden knap i venstre hjørne fra oven, konto indstillinger.
Her kan man så lave indstillingerne så man får en e-mail når fyret stopper.
V10.045
HBN skrev:Jeg vil gerne advares når fyret stopper, det kan lade sig gøre hvis man logger sig på fyret fra en pc og trykker på anden knap i venstre hjørne fra oven, konto indstillinger.
Her kan man så lave indstillingerne så man får en e-mail når fyret stopper.
V10.045
Jeg sæt den til sende Emails og SMS ved en alarm som en af det første ting efter jeg fik den on line men jeg fik ingen besked da jeg fik stop alarm (mangle piller) sidste uge... Er der andet man skal går for at den fungere? Hvad med SMS? Jeg har den sæt til "Aktiveret" men så er sms'er tilbage og sms'er afsendt på 0 og grå (inaktiv). Alarm var med 10.045 som jeg fik opdateret til den nyeste version i går men skærm billede er fra i dag .
Du har ikke tilladelse til at få vist vedhæftede filer i dette indlæg.
Rob801 skrev:Jeg sæt den til sende Emails og SMS ved en alarm som en af det første ting efter jeg fik den on line men jeg fik ingen besked da jeg fik stop alarm (mangle piller) sidste uge... Er der andet man skal går for at den fungere? Hvad med SMS? Jeg har den sæt til "Aktiveret" men så er sms'er tilbage og sms'er afsendt på 0 og grå (inaktiv). Alarm var med 10.045 som jeg fik opdateret til den nyeste version i går men skærm billede er fra i dag .
Det skal jeg nok (i morgen). Det kunne godt være at jeg afbrudt alarmen før den kunne sende en mail.... Det var mens jeg pillede med indstillinger så jeg var lige ved styring da det sket... And don't Call me Bob ...