Den kan også ses på Amino http://www.amino.dk/virksomhedsbors/sae ... salg-14539
hvor den har stået i mere end et år og der sker ikke noget der, måske fordi nogle tror det er noget suspekt over det med brugte selskaber eller man har ingen udsigt til at kunne anvende underskuddet. Aps her har ingen garanti forpligtelser, selskabets sidste produkt var til automobil branchen som undseleverandør af intelligent batteri vagt.
Thja hva er det værd,,, bud modtages.
Ja jeg så også ”Nemo” ville sælge et ApS men her har jeg dog noget at tilbyde, men men måske skulle jeg ikke sælge men søge en samarbejdspartner der har en firma i forvejen med overskud der kan bruge underskuddet eller bare en med en god ide til et produkt som kan udvikles som vi producere sammen jeg er åben for alle muligheder.??

Til ”2009bokke” ja jeg kan også skaffe en busfuld Thai ladyboys måske har du nogen erfaring der kan anvendes her???

Ellers er jeg god til at producer med monteringsroboter som står her på farmen og jeg udvikler alt også med mikroprocessor og software i forskellige sprog. Er der nogen her inde der har en ide om hvad man skal stille op med det hele?

CVR ”26653290”