Tak for sidst Thy - det var hyggeligt at besøge dig og tak for de små fixe tips. Er gemt godt og grundigt i bagagen:)
Jeg afslutter tråden her og opretter en ny som hedder "ny prom og indstillinger" - så har alle chancen for at være med starten igen

Var der plads til den pillebremse du fik indtil du fik finger i rustfrijcr skrev:Hehe nej hulelyden nåede vi ikke lige men det er sådan set heller ikke aktuel længere. Vi tar` den næste gang beholderen svigter:)
Tak for sidst Thy - det var hyggeligt at besøge dig og tak for de små fixe tips. Er gemt godt og grundigt i bagagen:)
Jeg afslutter tråden her og opretter en ny som hedder "ny prom og indstillinger" - så har alle chancen for at være med starten igen
Hehe ja pillebremseren er sat på plads. Den sidder fint - ingen problemer der. Og mange tak for eksemplaretthy skrev:
Var der plads til den pillebremse du fik indtil du fik finger i rustfri![]()
Er vi enige om at håbløs ikke er den rigtige titel længere
min er også ø50 og som du så bare fuld gas på boremaskine og så pres den i hullet er jo bedst lidt stramjcr skrev:
Hehe ja pillebremseren er sat på plads. Den sidder fint - ingen problemer der. Og mange tak for eksemplaret![]()
Håbløs............. hvad er det nu lige det er udtryk for?? ... Nå ja der var engang......................![]()
Kan se at børsterenserne er lige store nok til de 4,1 cm som turbulatorrørrene er i diameter, men de skal nok bare lige "arbejdes/slides" til
Av! Kom fan.......til at bide mig selv i læben af bare grin. Ja du har så evig ret. Den stramme model er bedst - afhængig af hvordan fyret stårthy skrev:
min er også ø50 og som du så bare fuld gas på boremaskine og så pres den i hullet er jo bedst lidt stram
Nu syntes jeg godt nok I 2 strammer buen lidt...jcr skrev:
Av! Kom fan.......til at bide mig selv i læben af bare grin. Ja du har så evig ret. Den stramme model er bedst - afhængig af hvordan fyret står