Brandsen skrev:Halløj i forum,
@Olde, nu har vi siddet klarpå chatten lige siden kl 19:00, og nu efter 2 timer timet ud,
og det bare for lige at drikke en kaffe og en enkelt rom, sådan bare lige for at markere
de skarpe hjørner i denn tråd, og så dukker du ikke op ??? .... målløs !
Måske skal lærlingen snart på banen ?
Der er ingen der kan spille Old og mig ud mod hinandenBrandsen skrev:Halløj i forum,
@Olde, nu har vi siddet klarpå chatten lige siden kl 19:00, og nu efter 2 timer timet ud,
og det bare for lige at drikke en kaffe og en enkelt rom, sådan bare lige for at markere
de skarpe hjørner i denn tråd, og så dukker du ikke op ??? .... målløs !
Måske skal lærlingen snart på banen ?
Nå [tag]Calle[/tag] - Kan du føle det - Jeg puster dig i nakken...Oldgaard skrev:
Tillykke med fødselsdagen til :
[tag]EcoErik [/tag](45)
[tag]lasse og lena[/tag] (41)
[tag]brondum [/tag](40)
Dagens tal : det ved sælhunden
Landlyst skrev:Sælhund???? Troede det var lintze.....
Hov Hov Lærling, nu ville jeg ellers lige støtte op om dig, så ser jeg der er kupplaner i farvandetcalle skrev:
Der er ingen der kan spille Old og mig ud mod hinanden.......................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
PS. Eventuelle kupplaner bedes sendt på pb
Hej Old.Oldgaard skrev:
Vil sku hellere kigge på en sæl end kigge på en gang gigantisk plastik
Hov Hov Lærling, nu ville jeg ellers lige støtte op om dig, så ser jeg der er kupplaner i farvandet![]()
havde ellers besluttet mig for at du skulle have haft lov til at stå for søndagens føsdagsindlæg, og hvis det gik godt, var du blevet forfremmet til 2. års lærling hmm