hej
jeg har den endnu ,den driller stadig .instrument panelet har været ude og blevet lodet om efter at tank måleren begundt at lave balade.
Det var en ude på arbejde der fortalte at der var sparet lidt på lode tinnet.
snubbi skrev:hej
jeg har den endnu ,den driller stadig .instrument panelet har været ude og blevet lodet om efter at tank måleren begundt at lave balade.
Det var en ude på arbejde der fortalte at der var sparet lidt på lode tinnet.
:-) den lød ellers som min :-) har udskiftet termostat, føler i køler og den øverste på blokken ved udgang fra motoren .. Det var ikke nok, skyllet køleren igennem med rens og kørt den varm ved vand flere gange og vandet og derefter nyt kølervæsken, udskiftet sikring til blæser i box over lygten i venstre side... Så virkede dyret :-D instrumentet bliver pillet i morgen eller onsdag og loddet, fandt en meget fin youtube link ;-) der beskriver hele operationen enkelt :-) http://www.youtube.com/watch?v=RXM7ZreBuuY
Den svinger i temp og tankmåler så det hjælper at gi det et dask ;-) men nok ik holdbart i lænden :-) iøvrtigt hvor langt går din på litteren ?
claus1972 skrev:
Den cirkulations pumpe der sidder til køleren, ved du hvornår den skal køre ? Er det kun ved blæser start eller køre den under drifts?
claus1972 skrev:
Den cirkulations pumpe der sidder til køleren, ved du hvornår den skal køre ? Er det kun ved blæser start eller køre den under drifts?
er det el pumpen du mener ,den køre kun når du tænder for varmen til kabinen .
Der sider en udluftnings slange (8-10mm) fra top stykket til ekspantion ,der fandt jeg en for stoppelse i slangen .
snubbi skrev:
er det el pumpen du mener ,den køre kun når du tænder for varmen til kabinen .
Der sider en udluftnings slange (8-10mm) fra top stykket til ekspantion ,der fandt jeg en for stoppelse i slangen .
Den jeg tænker på sidder foran køleren.. Troede at den var til efterkøling med blæser til køleren
Også i dag da jeg så på t Hansens hjemmeside så jeg der var 2 forskellige termostater til T4 2,4 D :-o og tjekkede lige den gamle... Det er så ik den samme som jeg puttede i :-/ det er 1 grads forskel, kan det have en betydning ? Eller kunne der være forskel i flowet Igennem dem, syntes den står lidt højt i temp på uret, men den køler fint
Hej ved godt det er en gammel tråd :-) men stødte lige på den i min søgen da min T4 bliver varm på kanten til at koge, og lampen blinker inden blæseren... Læste/ mekanikeren skrev:
Hvis det er den runde beholder til kølervæske, så kik lige om den o-ring der sidder i selve dækslet sidder korrekt. Det er en klassiker.
Ellers prøv at se, om der kommer vand ud af den lille slange til beholderen under drift. Jeg har set, at den lille afgang til slangen nede på topstykket er stoppet til. Den lille slange hjælper med at lufte systemet ud.
Den slange der kan være stoppet hvad er det for en af dem ?