lærlingen alene titlen siger det ikke det heleLintz skrev:
Nej ikke mere ved dig - Men hva med lærlingen..........

Ps. hvad tid smutter du af pladsen (Greve) i morgen ? eller er du hjemme?
lærlingen alene titlen siger det ikke det heleLintz skrev:
Nej ikke mere ved dig - Men hva med lærlingen..........
Kom hjem i går pga uheld med bilen. Resten af ugen bliver jeg hjemme ved konen - Hun trænger til lidt moralsk opbakning.Oldgaard skrev: lærlingen alene titlen siger det ikke det heleog mig som ville have forfremmet ham her på fredag hmmm, det må til nøjere overvejelse
Ps. hvad tid smutter du af pladsen (Greve) i morgen ? eller er du hjemme?
Gu vé om svenden kan regne det ud - Han er jo en "and"..................Du vé - En fra øencalle skrev:
Ja det var det jeg sagde 237
Der er jo ingen grund til at gøre det let for hamLintz skrev:
Gu vé om svenden kan regne det ud - Han er jo en "and"..................Du vé - En fra øen
calle skrev:Dagens tal er 723
jeg har dobbelt statsborgerskabLintz skrev: Gu vé om svenden kan regne det ud - Han er jo en "and"..................Du vé - En fra øen
Ja - netop - Blablablablabla - Men husk at ænder må jages hele året - Også Sjæll-ænder.Oldgaard skrev:Lærling og sælhund alt hvad jeg kan læse er bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla![]()
Dagens Oficielle
Tillykke med fødselsdagen til :
[tag]dolfin [/tag](52)
[tag]snubbi [/tag](51)
[tag]Buller76 [/tag](38)
[tag]cskals [/tag](36)
[tag]hjulgaard [/tag](33)
[tag]SBT [/tag](27)
tal er : 237
rolig nu sæl![]()
jeg har dobbelt statsborgerskabmin mor er jyde og for at tilføre lidt normalitet, så blev jeg tilbudt jydsk statsborgerskab
Ps. det med and, er ikke helt ved siden afi min vilde online tid hed jeg faktisk Anders And, eller som ikke danskere plejede at sige, Andy And