men hvis du vælger at pille den ned så må du da gerne sende en PM da jeg måske gerne vil købe den så..
hvis min anden ende af huset også kunne varmes, så ville en VP være komfort men når tilfældet er 15-16grader på en dag udenfor med 3-5g så vil jeg hellere sikre hus og være fri for fugt problemer fordi jeg ikke kan fordele varmen i alle rum, som situationen så er lige nu. jeg kan godt se at sådanne en VP hvis den kun brugte 15Kw/dag her, så er det jo intet imod min 32kg som jeg ca. ligger på nu , så ryger der måske 2Kw oveni for vvb hvis bio18 var slukket men jo, stadig mindre end 1900kr/måned.jopa skrev:Ville ikke undvære komforten og går ikke så højt op i diverse besparelser.
lille korrigering, installatørens forslag var at sætte den i bunden ved gulv men jeg insisterede på at have den i toppen ved loftet2009bokke skrev:ca 20-30 cm fra loft skal den side.... hele ide med luft cirk forsvinder ved at sætte den ved gulvhøjde... så har du forklaringen på den ikke når i i dine rum...![]()
men hvis du vælger at pille den ned så må du da gerne sende en PM da jeg måske gerne vil købe den så..