Som en service oplysning til jer som ved et uheld skulle få en fartbøde i Sverige

Betal den medens du er derovre. Det er meget lettere og billigere. Medmindre du vil forsøge at ignorere den.
Ugelvig skrev:Hvad har I lavet og hvad kostede det???
du har helt ret, jeg har kørt derop, vest for stockholm rimlig mange gange, og det er nemmest at undgå dem på motorvejen derop af, og så slippe for bøder og helst max. 139 hvis uheldet skulle være ude. men jeg sparede da mange timer når man tæller ca. 780km i et stræk på ca. 6timer fra øresundsbron.DBS skrev:Det nemmeste er faktisk ikke at få en bøde
Og?pendec skrev: du har helt ret, jeg har kørt derop, vest for stockholm rimlig mange gange, og det er nemmest at undgå dem på motorvejen derop af, og så slippe for bøder og helst max. 139 hvis uheldet skulle være ude. men jeg sparede da mange timer når man tæller ca. 780km i et stræk på ca. 6timer fra øresundsbron.
Hvis du har betalt 200 kr i gebyr har du betalt alt for meget.kovas skrev:
Hej
8 km for hurtigt hvor man måtte køre 60. Havde lige været inde på en tank for at lade vandet, og ja så lige inden bygrænsen stod de og farten var på 68. Det koster 1500sek
Jeg har lige betalt og jeg går ud fra at jeg er nødt til at betale alle omkostninger eftersom det er en valutaomveksling. Ca 200kr.
Tænkte at det var billigere at gå på posthuset i Sverige og betale med visa.