Oldgaard skrev:Tja vasken blev næsten klaret i regnvand skulle op og gøre klar til udstilling i morgen ( nej [tag]Lintz[/tag] ikke mig er skal udstilles da vi kørte hjemme fra skinnede solen, da vi landede 1 1/2 km senere var det som at være under bruseren, arrrg pis jeg havde glemt shampoen
[tag]Brandsen[/tag]: har også overvejet om det ikke er en reklamation
Ps. er du hjemme søndag formiddag ?
Vi skal så udstille i morgen i Vadum - Men held og lykke til, Oldgaard, med udstillingen....
accepterer det u-undgåelige, det kan du alligevel ikke gøre noget ved.
Lintz skrev:
Vi skal så udstille i morgen i Vadum - Men held og lykke til, Oldgaard, med udstillingen....
Ja det er fa.... surt når Tænderen går og jeg havde selv problemet for 1 mdr siden og tænderen var så blevet 2 1/2 år, det er da meget godt, jeg arbejder selv med service og reservedele til Gasgrill og her er problemer noget større, nå men det jeg havde i huset var en Flame-Boy ( se billede) jeg startede bare op og efter at have brændt på pillerne i et minut så var den der, No prob.
PS. Vi har en Beagle der skal til Vadum i morgen, hvad race har du Lintz
Du har ikke tilladelse til at få vist vedhæftede filer i dette indlæg.
Glad amatørfyrbøder hos Møllehuset, på Stenisenge
Ingen røg fra toppen,`ingen varme i kroppen
Hus 94 kvm- radiatorer-Scotte 16kw - Kedel: Blackstar Semirens- Styringsver 7,515
Iltstyring- NEJ - Vbb Prioritet -NEJ - Trækstabilisator -NEJ
Online: http://stokercloud.dk/dev/stenisengevej.html
jensolav skrev:
Ja det er fa.... surt når Tænderen går og jeg havde selv problemet for 1 mdr siden og tænderen var så blevet 2 1/2 år, det er da meget godt, jeg arbejder selv med service og reservedele til Gasgrill og her er problemer noget større, nå men det jeg havde i huset var en Flame-Boy ( se billede) jeg startede bare op og efter at have brændt på pillerne i et minut så var den der, No prob.
PS. Vi har en Beagle der skal til Vadum i morgen, hvad race har du Lintz
Chinese Crested - Den eneste der kommer...
accepterer det u-undgåelige, det kan du alligevel ikke gøre noget ved.
skiftede også el tænder i går den blev kun 11 måneder har kun tændt ca 405 gange den anden jeg skiftede holdte 13 måneder med 500 tæninger
så hvordan får i jeres til at holde så længe ??? ( men nu er sådan en tænder jo billig )
nasty skrev:skiftede også el tænder i går den blev kun 11 måneder har kun tændt ca 405 gange den anden jeg skiftede holdte 13 måneder med 500 tæninger
så hvordan får i jeres til at holde så længe ??? ( men nu er sådan en tænder jo billig )
sæt tænder til 100%. luft lav hæves med 1, og luft midt hæves med 2. tændtiden ændres fra 10min til 6 min.
det giver hurtigere opstart, og dermed mindre slid på tænder. min er 2½ år nu, og still going strong.
Flammen skrev:
sæt tænder til 100%. luft lav hæves med 1, og luft midt hæves med 2. tændtiden ændres fra 10min til 6 min.
det giver hurtigere opstart, og dermed mindre slid på tænder. min er 2½ år nu, og still going strong.
At ændre tiden fra 10 til 6 min ændre altså ikke på opstartstiden
Det er den tid der må gå før den går i opstart 2