OOHHH I altvidende orakler....Helt enkelt:
Kan man have to telefoner med ens simkort (samme nummer) eller går der "Ged" i den på en eller anden måde..???
2 telefoner, samme nummer (Sim)
-
- Stoker Pro Engel
- 14
- Har takket: 1385 gange
- Blevet takket: 800 gange
accepterer det u-undgåelige, det kan du alligevel ikke gøre noget ved.
Det kan man vistnok hos TDC, med en famile duo løsning. Ved ikke præcis hvordan men du kan ikke have 2 simkort med samme telefon nr, det går normalt galt. TDC løsningen videre stiller istedet imellem interne numre som i kun ringer til men har vistnok 1 nummer som kan sendes rundt til flere forskellige mobiler, så er det vist bare hvem tager den først eller om den videre stiller så er det bare 1 som hører det per gang.
-
- Stoker Pro Engel
- 14
Måske en forklaring er på sin plads.pendec skrev:Det kan man vistnok hos TDC, med en famile duo løsning. Ved ikke præcis hvordan men du kan ikke have 2 simkort med samme telefon nr, det går normalt galt. TDC løsningen videre stiller istedet imellem interne numre som i kun ringer til men har vistnok 1 nummer som kan sendes rundt til flere forskellige mobiler, så er det vist bare hvem tager den først eller om den videre stiller så er det bare 1 som hører det per gang.
Jeg har firmatlf men har lige købt en brugt Samsung Galaxy Note 3 privat.
Problemet er at jeg faktisk aldrig har haft/brugt en telefon privat, så alt min kommunikation til omverden er bundet op på mit firmanummer samt firmamail.
Nu er en Note 3 rimelig stor og så var det at jeg tænkte at da jeg alligevel skal have et micro-sim til den kunne jeg beholde alm. sim-kort til firmaets Samsung x-cover 2 og derved bruge den der passer bedst til omstændighederne.
-
- Stoker XVI
- 13
- Mit fyr: MGM15 Årg 2007
- Areal: 150+kælder
- Brændsel: Træpiller
- Fremviser gerne i postnummer: 9870
- Dagligt forbrug: For stort men kræves
- Årligt forbrug: 510sæk/år=8T
- Geografisk sted: Nordjylland/Hørmested
- Har takket: 35 gange
- Blevet takket: 13 gange
Render også rundt med Note3 her, og selvom den er stor giver den desværre ikke mer plads til 2 simkort. Der skal du have en LG telefon, de har vist solgt nogle G2 eller lign. modeller som har plads til 2 simkort, altså f.eks privat sim og et firma simkort.Lintz skrev:Nu er en Note 3 rimelig stor og så var det at jeg tænkte at da jeg alligevel skal have et micro-sim til den kunne jeg beholde alm. sim-kort til firmaets Samsung x-cover 2 og derved bruge den der passer bedst til omstændighederne.
Det er meget udbredt på asiatiske telefoner med multi-sim slots, desværre kun få af dem i EU (som jeg har set omtalt).
-
- Stoker Pro Engel
- 14
Hov-hov pendec - IKKE to sim i samme telefon men to telefoner med ens sim....pendec skrev: Render også rundt med Note3 her, og selvom den er stor giver den desværre ikke mer plads til 2 simkort. Der skal du have en LG telefon, de har vist solgt nogle G2 eller lign. modeller som har plads til 2 simkort, altså f.eks privat sim og et firma simkort.
Det er meget udbredt på asiatiske telefoner med multi-sim slots, desværre kun få af dem i EU (som jeg har set omtalt).
@Lintz
Du får stadig ikke 2 telefoner til at aktivere et telefon nr på telenettet.. Det er jo lidt som at forvente Lintz kan være 2 steder på en gang, og det er vist kun noget du drømmer om. Eller har du for nyligt været bortført og glemt at fortælle os om det
.
Du får stadig ikke 2 telefoner til at aktivere et telefon nr på telenettet.. Det er jo lidt som at forvente Lintz kan være 2 steder på en gang, og det er vist kun noget du drømmer om. Eller har du for nyligt været bortført og glemt at fortælle os om det

-
- Stoker Pro Engel
- 14
Spurgte "ås bar".pendec skrev:@Lintz
Du får stadig ikke 2 telefoner til at aktivere et telefon nr på telenettet.. Det er jo lidt som at forvente Lintz kan være 2 steder på en gang, og det er vist kun noget du drømmer om. Eller har du for nyligt været bortført og glemt at fortælle os om det.

Kunne godt forstille mig at det duede - men det gør det jo nok ikke så

-
- Stoker X
- 18
- Mit fyr: Woody 24kw ver 6.69+ Opop 418
- Areal: 125 bolig+200 garage
- Brændsel: Træpiller
- Dagligt forbrug: 25 kg
- Årligt forbrug: 7-8 ton
- Geografisk sted: Gravlev
- Har takket: 9 gange
- Blevet takket: 16 gange
Det har man kunnet http://www.telenor.dk/privat/kundeservi ... bbelt-sim/Lintz skrev:OOHHH I altvidende orakler....Helt enkelt:
Kan man have to telefoner med ens simkort (samme nummer) eller går der "Ged" i den på en eller anden måde..???
men jeg har ikke kunne finde nogen der stadigt tilbyder det.
-
- Stoker XVII
- 15
- Mit fyr: Baxi Multi Heat 2.5 + Scotte BS1016 Mini
- Areal: 425 m2
- Brændsel: Spildkorn - Træpiller
- Fremviser gerne i postnummer: 4300
- Årligt forbrug: ca 10 tons
- Geografisk sted: Holbæk
- Har takket: 1 gang
- Blevet takket: 136 gange
Halløj i forum,
En kollaga har købt en mobil telefon i Kina, der har plads til 2 SIM kort,
så de findes faktisk, bare ikke i handlen her i kongeriget.
I virkeligheden er det jo 2 telefoner der er sammenbygget, blot deler
skærm, microfon , højtaler, antenne og batteri.
En kollaga har købt en mobil telefon i Kina, der har plads til 2 SIM kort,
så de findes faktisk, bare ikke i handlen her i kongeriget.
I virkeligheden er det jo 2 telefoner der er sammenbygget, blot deler
skærm, microfon , højtaler, antenne og batteri.
Med venlig hilsen, Brandsen
Baxi Multi Heat 2.5 med 600l tank, iltstyring, prom 1.08 ( Installeret Oktober 2005 )
Scotte BS Mini 10kw ( Installeret Juni 2013 )