Hej alle, min eltænder ledning er blevet "gnavet" i af mit blæser hjul, ledningen er ikke gnavet over, men der er kommet "hakker" i det , kan det betale sig at ordne det, eller skal jeg købe mig en ny tænder, og hvis det kan laves hvordan burde eg gøre, da jeg formoder der bliver varmt i huset, så isolerings taper er vel ikke nok haha
PS
opdagede problemet da mit hpfi relæ slog fra, hver gang jeg tændte for fyret, så går ud fra det er i min eltænder/ledning problemet ligger, da der er overgang fra ledning til blæser huset, og dermed slår relæ/jord fra
Nu ved jeg jo ikke lige hvilket fyr du har, men ledningen til min eltænder er samlet med en kronmuffe, så jeg ikke risikerer at overspænde klemskruerne på printpladen ( er prøvet ) måske kunne du gøre det samme. Altså bortklippe det uisolerede område, og derefter samle ledningen med en kronmuffe ?
Tak for de fine svar min tænding ledning går jo igennem blæseren ( inde i blæser) og min ledning ligner noget der kan tåle varme, og formoder også der bliver varmt der inde, også selv om blæser blæser luft væk fra ledningen ( ind i fyret) så var derfor jeg tænkte at det skal være noget der tåler varme eller er jeg helt gal på den?
På forhånd tak