Nix.. det er fra AkinaLintz skrev:
Det ser squ helt rigtig ud - Dog ligner de stik meget hinanden - Er det helt over fra "kamerika" ?

Nix.. det er fra AkinaLintz skrev:
Det ser squ helt rigtig ud - Dog ligner de stik meget hinanden - Er det helt over fra "kamerika" ?
Og hvad skulle han så bruge det til?Tom_AT skrev:Det er da bare at gå i den lokale Føtex/Bilka og købe en mobil-lader med mikro USB.
nu er det bare lige det at det ikke er et mikro USB der sidder i en Galant tab 2. Hvad det hedder ved jeg ikke. Men det minder meget om det som sidder i en Ipad.Tom_AT skrev:Det er da bare at gå i den lokale Føtex/Bilka og købe en mobil-lader med mikro USB.
Jeg har nu seriøst checket Kabel på amazon, og ja, det er sgu en ASUS type løsning, så du må ud og købe special kabel til den maskine. Prøv at køb det på amazon, så sparer du en masse.Lintz skrev:
nu er det bare lige det at det ikke er et mikro USB der sidder i en Galant tab 2. Hvad det hedder ved jeg ikke. Men det minder meget om det som sidder i en Ipad.
Det ser squ rigitigt ud - Pendec - Det vil sige at den vil koste i omegen af 82 kr inklusiv lader. Skal bruge 2 stk, så under 200 bob er vel ikke så galt.pendec skrev: Jeg har nu seriøst checket Kabel på amazon, og ja, det er sgu en ASUS type løsning, så du må ud og købe special kabel til den maskine. Prøv at køb det på amazon, så sparer du en masse.
http://www.amazon.co.uk/Genuine-Samsung ... B00BWY37DU
Husk endelig at laderen skal kunne give minimum 2100mA, USB stikket passer ind mange steder, men det er ikke mange steder der kan trækkes så meget strøm.Lintz skrev:
Det ser squ rigitigt ud - Pendec - Det vil sige at den vil koste i omegen af 82 kr inklusiv lader. Skal bruge 2 stk, så under 200 bob er vel ikke så galt.
Jeg tror Lintz har styr på detxkfc skrev:Husk endelig at laderen skal kunne give minimum 2100mA, USB stikket passer ind mange steder, men det er ikke mange steder der kan trækkes så meget strøm.
Lintz skrev:Det skal lige siges at det ikke er laderen der er galt med, men selve kablet der er gået til.
Jeg er ikke hjemme lige pt, og kan ikke huske om kablet ender i et usb stik i laderen eller om den går direkte derind.