http://newsbreak.dk/godt-nyt-dyrene-reg ... %20Feedbox
Jeg har en hest der, hvis han havde klør som en kat, kunne hænge oppe under loftet nytårs aften.Alex fs skrev:Det må da være dyre ejers pligt. At træne og vænne sine dyr til fyrværkeri.
Hele verden skal vel ikke indrette sig efter hunde.
Misforstå mig ikke, jeg er ikke imod loven. Jeg er sol sådan ligeglad, jeg plejer at ha et budget på 100 for krudt.
Men kom nu.. Hvad gjorde man før i tiden.
Der er ingen dyr herhjemme, der ikke er trænet i krudt. Hunden ved at det ikke er farligt, men ej Heller legetøj. Og katten er generelt loge glad :-)
Nu er det jo ikke kun hunde som det handler omAlex fs skrev:Det må da være dyre ejers pligt. At træne og vænne sine dyr til fyrværkeri.
Misforstå mig ikke, jeg er ikke imod loven. Jeg er sol sådan ligeglad, jeg plejer at ha et budget på 100 for krudt.
Der er ingen dyr herhjemme, der ikke er trænet i krudt. Hunden ved at det ikke er farligt, men ej Heller legetøj. Og katten er generelt loge glad :-)
For vores vedkommende handler det ikke om husdyr, men vi gider ikke høre på fyrværkeri ud over nytårsaften. Desuden rammer stramningen af loven kun den lille gruppe af typer, der tisser i bukserne, når de leger med tændstikkerAlex fs skrev:Det må da være dyre ejers pligt. At træne og vænne sine dyr til fyrværkeri.
Rigtigt, men nu er loven der.Zarge skrev:En lov er jo kun noget bevendt hvis den bliver overholdt... Jeg har desværre mine tvivl om det bliver tilfældet...