Her kan du indsætte en annonce hvis du ønsker at sælge noget
Forumregler
Dette er salgsstedet for private.
Her kan du sælge alt hvad du lyster.
"Ingen debat i dette forum" "Spørg kun om relevante ting omkring varen som er til salg" Når varen er solgt, skriver du dette i emnet samt låser det!
xkfc skrev:Du kan få 100m ved Hedestoker.dk for 760kr så ny værdien er 156kr
Hmm, kan du ikke lige linke til det
Hvis inderrøret er 28 mm, så er nyprisen da vist kr 3.102,50 for 50 meter, og så er S_L_Nielsen's pris på en plovmand vist ikke helt urimeligt for 20 meter.
Ret mig endelig, hvis jeg har sammenlignet æbler og pærer.
Mvh Jens
Hvis du ikke ændre kurs, - så risikere du at ende der, hvor du er på vej hen !
Hvis inderrøret er 28 mm, så er nyprisen da vist kr 3.102,50 for 50 meter, og så er S_L_Nielsen's pris på en plovmand vist ikke helt urimeligt for 20 meter.
Ret mig endelig, hvis jeg har sammenlignet æbler og pærer.
Vi aner jo slet ikke hvad det er for rør der er jo mange forskellige slags, og hvor ved du fra at inderrøret er 28mm, og ikke yderrøret??
Det var blot fordi at jeg syntes at annoncen var meget mangelfuld at jeg slyngede en pris ud, og at det måske kunne irritere sælger så der kom flere oplysninger på, fet kan da fint være at det er ekstremt dyrt.
Troede dælme da lige at jeg var blevet taget noget så grundig i r****, jeg gav selv 600, og har vel brugt 4 meter.
Men det ville self heller ikke være første gang jeg oplevede det.
Og jeps, det er selvfølgelig inderrøret der er 28 mm.
Har vist aldrig set pex rør målsat efter yderrøret.
Troede dælme da lige at jeg var blevet taget noget så grundig i r****, jeg gav selv 600, og har vel brugt 4 meter.
Men det ville self heller ikke være første gang jeg oplevede det.
Og jeps, det er selvfølgelig inderrøret der er 28 mm.
Har vist aldrig set pex rør målsat efter yderrøret.