Jeg er meget ny i faget. Jeg har endnu ikke fået fyret op. Men fyret står her så det vare ikke længe før jeg skal til at fyre med træ piller.

Mvh
bare lidt nysgerig.. hvor i thy?Ham fra Thy skrev:Mange tak for svar alle 3.Dejlig med noget respons
Jeg har læst en del om piller i dette forum og jeg syntes der er mange delte meninger om alle slags. Jeg har selv overvejet Barlinek da jeg syntes den har meget positiv omtale. Har selv en kammerat der siger det køre godt. Men som J-B skriver er det nok en go ide at prøve nogle enkle sække til en start for at se om jeg kan bruge dem.
Har også overvejet RW pillen men tror ikke jeg kan få den i løse sække her i Thy.
Mange tak. Det kan da være det skal prøves. Men syntes det er i den høje ende af pris skalaen. kg prisen v 3 paller er 2,28 kr. Hvor imod Barlinek som jeg kan have på adressen til 1,90 pr kg.J-B skrev:Hvis du vil prøve Varga piller, så sælger bjerregaard i vils 3 sække for 100kr og du kan også få en gratis prøvesæk.
Bjerregaard har også fået en andet mærke på lager, kan ikke huske navnet men de skulle være lysere i det.
Ellers er du velkommen til at komme forbi mig efter nogle sække, jeg bor ikke så langt fra Vildsundbroen.