Der er heller ikke som sådan støv i min silo men der kommer støv med frem og det var så noget med statisk elektricitet, det ved jeg så ikke noget om men statisk el optræder mange steder og det suger vel så støvet med frem, jeg var inde på at min snegl knuser pillerne og det er faktisk stadig min opfattelse, men nu ser vi, jeg kører pt med mine Samba piller og derfor tåler jeg så støvet, her til morgen havde jeg så pludselig varm skakt, der skulle være ca 4 kg piller i silo ( beregnet tømning, der skal renses)egmadsen skrev:Jeg har ingen problemer med det støv som er i Velux pillerne. nu har jeg tømt en 500 ltrs tankog er igang med den anden tankfuld og det kører bare derudaf. Som Nemocharlie skriver så da man brugte Grenii havde man problemer, næsten mareridt om natten.. Det var nogle l.... piller. Jeg bruger ikke olie til Velux pillerne men til Greenii var jeg nødt til det. og askekage problemerne er forsvundet efter jeg er startet med at bruge Velux.
men de sidste piller falder ikke ned pga kanten i bunden, ja der er mange problemer men det er sku udfordringerne der gør det sjovt at være " Pille - misbruger"