har lige været ude at fylde mit 250l magasin (reelt har sneglen adgang til 110kg) - fyldte sidst på torsdag aften - så cirka 20kg i døgnet, lader til at være standard i disse tider.
Mit regnskab går mere på hver palle brugt, så dividerer jeg med dagene det tog at spise 1080, 960, 1000, 975, 896kg eller whatever de nu vejer og så lander jeg på et gennemsnit for den periode - enkelt, men let at gå til.
nemocharley skrev:ja det giver lidt bedre mening nu -
har lige været ude at fylde mit 250l magasin (reelt har sneglen adgang til 110kg) - fyldte sidst på torsdag aften - så cirka 20kg i døgnet, lader til at være standard i disse tider.
Mit regnskab går mere på hver palle brugt, så dividerer jeg med dagene det tog at spise 1080, 960, 1000, 975, 896kg eller whatever de nu vejer og så lander jeg på et gennemsnit for den periode - enkelt, men let at gå til.
Og hvis man som jeg er vild med exel skemaer
Du har ikke tilladelse til at få vist vedhæftede filer i dette indlæg.
Glad amatørfyrbøder hos Møllehuset, på Stenisenge
Ingen røg fra toppen,`ingen varme i kroppen
Hus 94 kvm- radiatorer-Scotte 16kw - Kedel: Blackstar Semirens- Styringsver 7,515
Iltstyring- NEJ - Vbb Prioritet -NEJ - Trækstabilisator -NEJ
Online: http://stokercloud.dk/dev/stenisengevej.html
Har nu kørt en uges tid og forbruget ligger mellem 20 og 24 kg. lige nu. Ved ikke om det er lidt eller meget og hvor meget man havde brugt tilsvarende i olie.