Jo større fyr man har, jo mere brændsel kan det jo æde. Derfor vil folk med et stort
anlæg til mange kvm., jo altid vinde over mindre anlæg, der varmer færre kvm. op.
Mvh.
Hej [tag]MichaelK[/tag] - Jeg har nu heller aldrig påstået at dette skulle være en fair konkurence.MichaelK skrev:Ha ha... Min Far kan fucking banke din Far.......![]()
![]()
![]()
![]()
Jo større fyr man har, jo mere brændsel kan det jo æde. Derfor vil folk med et stort
anlæg til mange kvm., jo altid vinde over mindre anlæg, der varmer færre kvm. op.
Mvh.
I så fald mener jeg at tråden skal stoppe nu - Jeg startede tråden for at få smidt nogle enkelte tal på bordet - Unfair tal måske, Men jeg har heller aldrig påstået andet.Hjemme teori skrev: Nu må vi have en bygningsingeniør på banen og lave nogle millimeter retfærdige regler.
Hjemme teori skrev:Så let slipper du skam ikke, så den er hermed forsat
Nu har det jo været en varm sæson, så jeg havner nok næremere 13,1t i år.Lintz skrev:
Så lad os da høre nogle tal. Kunne være intressant at høre dine. (14 tons på 600 m2, ser jeg)
Fra trådstart:nemocharley skrev:Når vi tæller max-forbruget af piller skal sekundære varmekilders forbrug så også angives?