Jeg startede med DLG piller og det kørte bare. Så prøvede jeg Barlinek som jeg kan købe ca. 2km herfra.
Skal jo støtte de lokale.
http://www.madsenbio.dk/
Det var i sommertiden så jeg fandt ikke rigtig ud af om det var dem der lavede glanssod i fyret. Men det var nu nok det lave forbrug. Ellers kørte de osse fint. Prøvede 500kg HP kvalitet som han kaldte dem (ved ikke mrk.) de kørte osse fint. Prisen er den samme for HP + Barlinek = 2kr kiloet. Og han leverede med truck
Jeg er så gået tilbage til DLG, de koster 4258,32 for 1800kg incl 60kr pr palle i "palletillæg", som du ikke kommer udenom.
Noget med at de ikke må hente de brugte paller ved bondemænd p.gr.af smittefare osv. Og det skal så gå ud over os, der ikke er bondemænd. Men de varmer jo osse lidt i brændeovnen.
Pillerne er blevet meget mørkere, p.gr.af de ikke kan skaffe fyrsmuld mere. Der er vist ikke mange der køber fyrretræsmøbler mere. Og dælme om jeg ikke for første gang har fået slagger...
lort (undskyld moderator)
Og jo du kan osse som tidligere skrevet i denne tråd, skrive en kontrakt med DLG som strækker sig fra 1/3 til 1/3