Her kan du indsætte en annonce hvis du ønsker at sælge noget
Forumregler
Dette er salgsstedet for private.
Her kan du sælge alt hvad du lyster.
"Ingen debat i dette forum" "Spørg kun om relevante ting omkring varen som er til salg" Når varen er solgt, skriver du dette i emnet samt låser det!
Har lidt reoler jeg skal af med. Det er en lagerreol fra industrien, så det er ikke en billig harald nyborg model, og hylderne kan også belastes tungt..
der kan samles et sted mellem 6 og 8 sektioner. Ca. 5 hylder pr. reol medfølger.
Jeg vil annoncere dem til 1500 på andre køb og salg sites, men stokerpro medlemmer kan afhente for 1000 kr.
Billede kan sendes til mail eller mobil, da den er for stor til at vedhæfte her..
Bagger skrev:Har lidt reoler jeg skal af med. Det er en lagerreol fra industrien, så det er ikke en billig harald nyborg model, og hylderne kan også belastes tungt..
der kan samles et sted mellem 6 og 8 sektioner. Ca. 5 hylder pr. reol medfølger.
Jeg vil annoncere dem til 1500 på andre køb og salg sites, men stokerpro medlemmer kan afhente for 1000 kr.
Billede kan sendes til mail eller mobil, da den er for stor til at vedhæfte her..
Hov ja hvor i landet? Mål? Kunne godt bruge nogle flere hylder
Bagger skrev:Har lidt reoler jeg skal af med. Det er en lagerreol fra industrien, så det er ikke en billig harald nyborg model, og hylderne kan også belastes tungt..
Jeg kan godt bruge det hele! Men ja, hvor i landet?