Mon ikke manden brugte tiden i bilen på andet end at se fremad, når man kan overse en lastbil foran sig.
Nej, ikke nogen biler jeg har ramt.Bigfoot skrev:Prøv at tænke dig om, har du aldrig prøvet at blive overrasket på motorvejen, af en snøvlende billist?
vi er ikke alle lige hurtige....pendec skrev:Nej, ikke nogen biler jeg har ramt.
Det er der desværre mange der Gør. ..pendec skrev:Set på TV2 : http://nyheder.tv2.dk/krimi/2016-02-29- ... sk-graense
Mon ikke manden brugte tiden i bilen på andet end at se fremad, når man kan overse en lastbil foran sig.
Helt ærligt, at nævne "fuld" gør intet godt eller nogen en stakkel her. Hvis nogen personer jeg møder, vil køre når de har drukket, så ryger nøglen lige ned i en hundelort, og forsøger de alligevel, så tages andre metoder i brug.. Er det en fulderik som kørte ind i en lastbil og kunne have forårsaget andres død eller skade, så er der ingen barmhjertig tilgivelse, for så er man altså forbryder, når man vælger at køre som fuld. Så kan vi diskutere det længe og i mange indlæg men det er helt forkert at bruge det som argument. Det kunne have været en stakkels mand men omstændighederne er ukendt og fuld håber jeg sandelig ikke han var, for som dig, sidder måske flere og mener han er en uskyldig person, og det ved man intet om.Ollii skrev:Stakkels menneske. Om han så var fuld eller skrev sms eller dårlig billist er vel ligegyldigt.