Skulle det være korrekt og hvis det er så heldig at der skulle være en som ligger inde med en motor med følgende nr : TY60-220-8-8 i fornuftig afstand til Sorø så sig gerne til

Så er det nok der problemet erdannidines skrev:Det kommer an på hvor gammel brænderen er - i de "gamle" er afstanden mellem de 4 bolte der holder motor fast på brænderen større end på de nye...
Sådan er det jo, men alle jeg har været ved har blot været 8mm aksel på motor/gear og en pinolskrue i snegl.john m skrev:Jeg har skiftet motor på en af de første brændere jeg borede 4 nye huller ,intern snegl måtte have en
bøsning for at passe på det ny gear.
Den gamle havde en 16kw brænder fra 1999 før han skiftede til RTB og der var hulafstanden til gear vist 70x70, hvor de nyere har 60x60.. akslen/hul i intern snegl var også af en større dimension...xkfc skrev:Sådan er det jo, men alle jeg har været ved har blot været 8mm aksel på motor/gear og en pinolskrue i snegl.
Men da vi er de rene forsøgskaniner os der har NBE grej, er der selvfølgelig ingen regler uden undtagelser