thy skrev:Er der sådan et spjæld der skal lukkes for at forbrændingen går fra opstart til drift..
Så er det meget vigtig den kan lukke helt tæt når det aktiveres( bypas)
Nej det er der ikke
BAXI Bonus 30 + akku. tank som sikkert er Østjyllands bedst isolerede (30 cm under bunden, mellem 40 og 80 cm på siden samt 70 cm på toppen isoleringsmaterialet er flamingogranulat)
Det med revner, dysen er vel lagt fast med glassnor og/eller kit af en slags?
Kan det have løsnet sig, så luften fra blæseren smutter ud en forkert sted?
Er alle lufthullerne i dysen rene? kommer der det luft ud som der skal?
Jeg måtte tilkalde en Baxi montør,da jeg fandt ud af at kedlen var utæt omkring røret til kølespiralen så der løb vand ned af ydersiden af kedlen.
Jeg klagede i samme forbindelse min nødt med hensyn til problemerne med at få kedlen til at brænde ordentligt
Montøren fandt problemet efter at have skildt den halve kedel ad, der sad en godt ristet mus i primær luft kanal. Den er sikkert flyttet ind mens jeg har været på ferie
BAXI Bonus 30 + akku. tank som sikkert er Østjyllands bedst isolerede (30 cm under bunden, mellem 40 og 80 cm på siden samt 70 cm på toppen isoleringsmaterialet er flamingogranulat)
Rettelse: Det var ikke en mus det var en FLAGERMUS viser det sig ved nærmere eftersyn