Nattetur på hammershus.Billetter købes bla på bornholm middelallercenters hjemmeside
Skal selv en smut derover i uge 30 . Glæder mig selvom jeg har været der mange gange
MVH
Claus
Fyrmester på lamborghus
"hvor høj dine trone end er vil du altid sidde på din egen røv"
30Kw scotte. opop 30kw blackstar. 500l pilletank. Magna 25-100. V10
16kw jordvarme og 7kvm solfanger til sommerdrift med samlet 500L VVB
lamborg skrev:Nattetur på hammershus.Billetter købes bla på bornholm middelallercenters hjemmeside
Skal selv en smut derover i uge 30 . Glæder mig selvom jeg har været der mange gange
vi var derovre for et par år siden, og har drømt om at komme tilbage siden.
Man kan tage mange flotte ture langs med vandet.
Vi boede på Lyngholt familiecamping, og havde kun et par km over til hammershus. Dette sted skal opleves i mørke eller skumring, når de har lys på. Det var virkelig flot.
Men ellers rundt til de mange små byer langs med vandet, få nogle af de gode krøllebølleis og nyd øen.
Rokkestenen er også et flot område at være i, ekkodalen, enkeklipperne (eller hvad pokker de nu hedder)
Og omme ved Lyngholt familiecamping, ikke langt derfra på hovedvejen, ligger der et teknisk museum. Der var vi inde, det var godt nok hyggeligt og interessant.
Der var ALT indenfor teknik og hvad der kan minde om det. Hold op de havde mange sjove ting skrabet sammen der.
"omdrejningstal, kølevandstemperatur, og turbotryk, er alt sammen totalt ligegyldige parametre, som man egentlig ikke skal gå så højt op i."
citat Bigfoot, herning pullingarena.
Et besøg værd er Stubbeløkken stenbrud , normalt besøger folk det højeste punkt , men hvorfor ikke besøge det dybeste hul i Danmark, det er faktisk et imponerende hul der er lavet .