Så det er faktisk rigtigt smart den måde det virker på

Check her:Carslen skrev:Nu er det sådan at den cirkulation der er, ligger i jorden, så det er kun regnormene der får glæde af at jeg pumper varme rundt, derfor synes jeg det er spild. Der skal naturligvis være sikkerhed på, så pumpen kunne jo slukke x min efter ext switch. Ligesom kedlen kan slukke efter x min. Hvis jeg skal styre pumpen uden om styringen, er der så en mulighed for at hive data ud fra styringen. Evt et api?
Fedt! Der er ikke noget så skønt (og tidkrævende) som kodningCarslen skrev:Der røg min weekend
Vil se om det kan ryge over i domoticz sammen med min gulvvarme styring.
Hvis du sætter "Pumpestop" lidt højere end kedeltemperaturen, så burde pumpen slukke sammen med fyret.Carslen skrev:Nu er det sådan at den cirkulation der er, ligger i jorden, så det er kun regnormene der får glæde af at jeg pumper varme rundt, derfor synes jeg det er spild. Der skal naturligvis være sikkerhed på, så pumpen kunne jo slukke x min efter ext switch. Ligesom kedlen kan slukke efter x min. Hvis jeg skal styre pumpen uden om styringen, er der så en mulighed for at hive data ud fra styringen. Evt et api?