Har læst utroligt mange tråde herinde, og lært meget om pillefyr, og vvs i det hele taget, af jer. Så stor tak for det

Er derfor blevet bevidst om nogle ting her i hjemmet der kunne være bedre, så måtte jo oprette mig som bruger:)
Først og fremmest, vil jeg gerne kunne regulere temperaturen på VVB'en. Da Baxi'en sidste år blev justeret nogenlunde efter Thy's 'generelle anvisninger til baxi 1,5, blev fremløbstemperaturen sat til 72C, for at opfylde anvisninger i manual om høj fremløbstemp og retur over 60C. Det betyder også 72C vand i vvb. Har i forslag til dette? selv er jeg klar på en ravk eller watts
Ved en regulering på vvb, håber jeg også at der bliver mere flow/tryk og varme på enkelte radiatorer og gulve, der sommetider kæmper med at komme rigtigt igang. Idag tager vandet hellere den lette vej gennem vvb? Medmindre pumpen simpelthen er for lille?
MEN, jeg er bekymret for, om det højere flow/tryk til radiator osv. en regulering på vvb vil give, vil blive udlignet af min Esbe VTA322 kedelshunt? Da returvandet fra huset formenligt vil falde betydeligt, vil shunten jo lukke meget fremløb i returen. Baxi anbefaler vidst to pumper, en til kedel og en til resten af anlægget- er to pumper nødvendigt? ville møj gerne nøjes med den nuværende.
Har været meget omhyggelig i paint, for at lave dette 'anlægsdiagram'. Diverse aftagere sidder i rigtig røkkefølge og det hele