Jeg har tidligere kørt på VERDO premium og FABIC 8 piller uden de store problemer.. VERDO pillerne er dem som kørte bedst men også klart de dyreste..
i år valgte jeg Barlinek piller da der var lang leveringstid på FABIC 8 og forventede egentlig de skulle være bedre.. Meeen nej.. jeg kan næsten ikke holde gang i fyret og det svinger helt vildt i last pga. pillerne er i meget små stykker og afgiver ekstremt meget smuld.. Sneglen kan simplethen ikke håndteret lortet og doseringen svinger helt vildt og nogen gang kører sneglen barre rundt i det.
Har prøvet forskellige vinkler på sneglen men intet virker udover at komme noget madolie i siloen for at få smuldet sneglet med op.. men gider altså ikke smide 1 l madolie i for hver 200kg :-(
Jeg har hentet 2 25kg sække piller i Jem og Fix som skulle være 100% de samme som jeg har fået leveret fra Absolut Træpiller, men jeg fornemmer der er himmelvid forskel på kvaliteten med klart plus til Jem og FIx pillerne.. De er i meget større stykker og der er intet smuld i poserne.. dem jeg har fået leveret har synligt meget smuld i selv i poserne..
Er der nogen herinde som har oplevet noget lignende ?
Har kontaktet Absolut men de er åbenbart ikke meget for at svare