så er den gamle kommet til "kort"
mit Display i V6,75 skriver strømafbrydelse, selv om det ikke har været tilfældet ?
Har været det hele igennem og kan ikke finde en fejl ?
er der nogen der har en ide om hvor jeg skal søge ?
så er den gamle kommet til "kort"
mit Display i V6,75 skriver strømafbrydelse, selv om det ikke har været tilfældet ?
Har været det hele igennem og kan ikke finde en fejl ?
er der nogen der har en ide om hvor jeg skal søge ?
Mvh Kasper
Det vil være en god ide at kigge efter løse forbindelser, og efter udstyr på samme stikkontakt eller fase.
En gammel fryser eller lignende kan sende "støj" ud på elnettet der kan opfattes som en strømafbrydelse.
Hvis det gentager sig, eller du bare ikke kan finde årsagen, så prøv med en opdateret chip.
pille bruger skrev:Det vil være en god ide at kigge efter løse forbindelser, og efter udstyr på samme stikkontakt eller fase.
En gammel fryser eller lignende kan sende "støj" ud på elnettet der kan opfattes som en strømafbrydelse.
Hvis det gentager sig, eller du bare ikke kan finde årsagen, så prøv med en opdateret chip.
Det kunne vel også være en slidt eller defekt strømforsyning i styring der har fået den til at genstarte, det må den jo også opfattes som en strømafbrydelse ?
/ Christian
Har gerne lidt dele til NBE / Baxi + diverse pumper på hylden.
er strøm forsyningen nem at skifte ?
er fingernem.
jeg har faktisk kun skiftet blæser på min Woody ellers er den kørt upåklageligt i snart 4 år :-)
Det med samme foto sensor og el-tænder, det mener jeg er godt gået
kdp skrev:er strøm forsyningen nem at skifte ?
er fingernem.
jeg har faktisk kun skiftet blæser på min Woody ellers er den kørt upåklageligt i snart 4 år :-)
Det med samme foto sensor og el-tænder, det mener jeg er godt gået
Mvh Kasper
Strømforsyning er ikke en løs del, men er en del af styringen, så man skal i gang med at måle lidt for at finde evt. fejl.
/ Christian
Har gerne lidt dele til NBE / Baxi + diverse pumper på hylden.
Køb en version 7 og kør med version 7.0522. Det er en version som kører virkelig godt. Du har ikke brug for alt det fis der er på de senere opdateringer. 7.0522 er den som virker uden alt det fancy fis som er på de efterfølgende opdateringer :-)