Nu skrev Ulrik jo også at han havde sendt kontanter i stedet.thy skrev:Det værste er at cheks er ugyldige her i 2017
Men de skulle nok ligne ham at han har sparet brevet væk og smækket et frimærke direkte på en "tusse".

Nu skrev Ulrik jo også at han havde sendt kontanter i stedet.thy skrev:Det værste er at cheks er ugyldige her i 2017
Fuck, jeg glemte frimærket...Lintz skrev:Nu skrev Ulrik jo også at han havde sendt kontanter i stedet.
Men de skulle nok ligne ham at han har sparet brevet væk og smækket et frimærke direkte på en "tusse".
Vil det sige at så kommer vi til at betale strafportoen ?????Ulrik skrev:Fuck, jeg glemte frimærket...
HA . Du kan godt blive administrator kan jeg høre på den udtalelse.J-B skrev:Husk nu Redaktører, glæden ved jobbet er jo den største løn
Hvis arbejdet bærer lønnen i sig selv og jule gratialet ikke dukker op., må jeg så i det mindste ikke kalde mig "Over-Redaktør".???Ulrik skrev:Co-admin jobbet er også ledigt.
Eller måske leder af redaktør gruppen
Øhh, leder af redaktørgruppen, jeg tror at det er en job der kræver gode nerverUlrik skrev:Co-admin jobbet er også ledigt.
Eller måske leder af redaktør gruppen
Enig!lamborg skrev:Ulrik måske skulle du sende pengene til dem pr fax det er da noget sikre end det blå væsen :-)