Adskillige steder i manualen står det helt klart : Med kontakturet kan man programmere 3 forvalgstider
Og helt simpelt, der er slet ikke mulighed for at vælge flere ugedage samtidig. BUM

Bumnewpas skrev:Jens: Din smilie antyder at du læser manual som fanden læser biblen![]()
. Din tolkning er selvfølgelig fuldstændig ulogisk BUMBUM
![]()
![]()
!!
På side 8 er beskrevet indstilling af uret og den maksimale drifttid ved "start nu", og ikke noget om programmering af starttidspunkter.bennylar skrev:På side 8 er der da vist Hvordan man gør, så det tænder alle dage.. men er det samme ur du har som det i linket..?
mit gamle fra 1993 kunne da tænde på 2 forskellige tidspunkter alle ugens 7 dage...
bennylar skrev:Tja så må du jo købe et ordentlig ur.. BUM...
jo men nu jeg spekulerer over det kan det være mit var et webasto og deres ure er måske noget andet.. eller også var mit så "avanceret" at det bare tændte på de tidspunkter der var kodet ind, altså ikke med dage på, det er nogle år siden jeg havde det i...Jens skrev:![]()
![]()
Ja, det var da en mulighed, - men lidt mærkeligt er det da, at den du havde fra 90-erne kunne det, og min fra et sted mellem 2005-2010 ikke kan det. Det åbenbart ikke altid, der sker fremskridt.