Min snegle er begyndt at give en mærk lig lyd når den har kørt piller ind, er det som om at den trækker sneglen tilbage give ikke den mængde piller som den plejer at give, plejer at køre med 1400 g pr 6 mim for at holde det igang skal den sættes til 850 g
Har renset den uden det hjælper
ER der nogen der har en ide om hvad problemet er den er 2 år 4 måner gammel
Glem det med olie. Det er sikkert som bennylar skriver kondensatoren. Det er sjovt som mange mener at olie er et mirakelmiddel:-)
men det ser ud til at komponenterne ikke holder så lang tid i et scotte fyr, blæseren i mit stod af efter 3 år så jeg vil fremover se efter andre fabrikater som nok er dyrere men lavet af stærkere og mere holdbare materialer ikke det billige kineser skidt
Har snakket med hede stoiker de mener at det er pillerne son er for store og håre som giver problemer, som giver mening da jeg lige har fået en ny palle hjem og lige tage huld på den , og kan høre at sneglen give nogle ordlige spjæt en gang imellem. Har snakket med min pille mand som har lovet jeg kan bytte til dem jeg plejer at bruge som han får hjem igen som han får hjem på torsdag . Det er lava premium som er meget mindre en dem jeg har nu, Heatleats premium.
Har fået nogle 6 mm med hjem som jeg køre med fra i morgen tidlig så ved om det er det i morgen aften