Jeg her lige overtaget et hus med en Baxi Multiheat 2.5 årgang 2001. Tidligere ejer havde vist ikke meget styr på fyret og hvad jeg kan se på den installation der er lavet, med hele fyret er heller ikke lige lavet efter foreskriften. Der er blandt andet ingen shunt på fremløb til retur for at holde retur varmen på de 60 grader som jeg kan læse skulle være det optimale for at undgå kedlen bliver spist af svolvsyre.
Nu har jeg så her på siden læst at iltstyring er tingen at have, og det har jeg så kastet mig ud i. Jeg har også her på fora fundet Bosch numre på sensoren og hvad jeg kan finde ud af, er at det er en std. LSU-4.2 sensor som bliver brugt på mange biler. Dem har vi i stakkevis på arbejde, så den del er klaret. I løbet af ugen skulle jeg også gerne have en transformator til sonden og så skal den i princippet bare mures på

Nå, men nu til spørgsmålene. Jeg kan se på printet at det er en STOKER 1.06 prom der sidder i boarded.
Hvis jeg holder alarm/reset og menu nede i over 3 sekunder så sker der intet. Alarm/reset og drift knap, der kommer jeg ind i indstillinger som jeg skal, men kan det passe jeg ikke kan komme i installatør menu?
Skal jeg have en anden prom for at køre med iltstyring?