DawsLintz skrev:Der står vel ingen steder at brugsvandet bliver opvarmet via fyret - Dixi Baxi.
Det mener jeg det bliver men er ikke sikker. Synes jeg har hørt et eller andet engang om at der skulle fyres for ikke at få et koldt bad

DawsLintz skrev:Der står vel ingen steder at brugsvandet bliver opvarmet via fyret - Dixi Baxi.
Det var bare at du skrev ikke noget om det i trådstart og nævnte kun opvarmning af huset.godsejeren skrev:Daws
Det mener jeg det bliver men er ikke sikker. Synes jeg har hørt et eller andet engang om at der skulle fyres for ikke at få et koldt bad
DawsLintz skrev:Det var bare at du skrev ikke noget om det i trådstart og nævnte kun opvarmning af huset.
Et fremløb på 53 g - Hvad kan det give i vvb ? 48 - 49 grader ???
Men Brandsen har da ret hvis det også bruges til vvb er fremløb da alt for lidt.
En lille buffertank ville selvfølgelig være no1godsejeren skrev:Daws
Ja vi er helt enige om det er specieltdet er ikke den nemmeste måde det er skruet sammen på. Ville det ikke være nemmere og styre hvis der kom en buffertank på
DawsJohn Skov Jensen skrev:En lille buffertank ville selvfølgelig være no1
Så kan kedlen få lov at arbejde ved en fornuftig temperatur og fremløbet kan styres helt uafhængig af dette ved hjælp af en fremløbsshunt.