pelle skrev:Narj da. Det er hammerbilligt. Dem tjener du hurtig hjem. Jeg bliver da helt misundelig på dig, Bent og der er 16 m2.
Men du skal være sikker på de er tætte. Buer fangerne på midten ? Der skal være plads til at de kan arbejde. Aluminium arbejder ad h...... til. Mindst 1 cm i siderne+ isolering og der skal også være god plads i hullerne i alu profiler til rørforbindelser så det kan give sig i hullerne. Han har vel ikke lavet de kasser solide nok. Mørner efter et par år!! Har han lavet dem af halvrådden træ.
med venlig hilsen
pelle
problemet var de var 4 meter lange og de kom til at bue mere og mere og gav efter i glas der knækkede så har de nok haft en del fugt til at ligge i bund og derved rådnet
nå men henter dem i hvertfald om ikke andet er der jo næsten aluminium for pengene hvis det går helt galt
vil godt have dig lidt med på råd pelle når jeg skal have lavet kasser hvis det er i orden med dig
skal hente dem søndag eller mandag
regner med at lave kasserne i noget 20mm krydsfiner eller noget douglas plade, eller har i et godt forslag til noget
kan man bruge nogle gamle ruder fra butik tror jeg ved hvor der er 4 stk på 2x2 meter det er energi glas til billige penge
eller kan solen ikke skinne nok der igennem eller tror i det bliver for varmt så de sprænger
har en onkel der arbejde i skørping hos arcon måske han kan skaffe lidt billig polycarbonat plade
hvad vil i brug glas er jo billigst