Hejsa gutter, vi kørte gennem en lidt heftig sandstorm den anden dag, med det resultat at frontruden nu er permanent "støvet"... Løsningen er jo nok en ny rude, men man er jo jyde...
Er det mon noget man kan polere ruden i?
Zarge skrev: 05 jan 2019 17:04
Hejsa gutter, vi kørte gennem en lidt heftig sandstorm den anden dag, med det resultat at frontruden nu er permanent "støvet"... Løsningen er jo nok en ny rude, men man er jo jyde...
Er det mon noget man kan polere ruden i?
Tja, umiddelbart er det jo på plast, men har lige forsøgt mig på et stykke drivhus glas i værkstedet, og det ser i det mindste ikke ud til at gøre skade, så det skal da prøves...
Zarge skrev: 05 jan 2019 22:30
Hvis ikke autosol er en succes må jeg da en tur i Thansen i morgen så... Hvordan er det, det er en"light" udgave af slipol ikke?
Nemlig, har også brugt Slipol "storebroderen" før Slipoline på en mejetærskerrude.
Hvorfor gøre det enkelt, når man med en smule omhu, kan gøre det hamrende indviklet.
Zarga jeg er igang med at samle lidt viden ind. Jeg er vel ikke så heldig så du har før/efter billeder af dit sliberesult på forruden? Og hvilke løsning virkede for dig?
Udvikling og produktion af autoglas udstyr hos https://www.rudefix.dk/ Elsker Teknik og viden.