plejer og gøre. Men omkring kl.14.00 i dag forsvandt alt varmen, jeg opdagede det først omkring kl.17.00, da jeg synes det ikke
var så varmt i huset, som det plejer og være. Her opdagede jeg, at kedel temperatur var faldet drastisk, men den kørte stadigvæk
på max med brænder

Kunne se ned i kedel, at den overhovedet ikke fik piller nok, lang fra. Så justerede pillemængde ned fra 1450gr. til 900gr. Så kørte de fint igen.
Stoppede fyret og lavede 2 afvejninger som sagde 800gr.

Det fatter jeg ikke en skid af, har kørt mit fyr ind med de piller jeg bruger nu. Og den kørte også fint i dag til kl.14.00 se billede.
Men lige pludselig i dag, er pille mængde gået fra omkring 1450gr. til 900gr, fra det ene øjeblik til et andet

Har kørt med de samme piller siden i sommers, jeg skifter altid mikrofad til intern og ekstern snegl hvert år. Incl. kondensator til blæser.
I de knap 10 år jeg har haft træpillerfyr, har jeg aldrig oplevede dette fænomen, er der andre som har prøvet det ???
Jeps, har tjekket ekstern snegl og intern snegl, alt virker som det skal, eller ingen fejlmelding i styring.