B indkomst hvilken rubrik
Mvh Michael
Vi har kun 10`000m2 tilbage der bliver forpagtet ud og det svare til halvdelen af grunden.... det er jo ikke meget vi får for den lille slat og ejndomskatten svare faktisk til det dobbelte af indtjæningen... hvordan man lige drejer den ved jeg ikke men de skrev til mig at man godt kunne indføre underskudet som det var en føren underskudsforretning...lamborg skrev: 12 apr 2019 20:25 Synes du skal snakke med en revisor om det. Jeg har et hus som har været lejet ud og hvis det stilles rigtigt op på virksomhedsordningen kan du også fratrække evt renter af den gæld der måske er på jorden. I forhold til mit eget regnskab som jeg ville have meldt ind sparede revisor mig for 12000 kr i skat :-)
Jeg forpagter lidt jord ud og har ikke CVR nummerleo-pol skrev: 12 apr 2019 20:58 Vi har kun 10`000m2 tilbage der bliver forpagtet ud og det svare til halvdelen af grunden.... det er jo ikke meget vi får for den lille slat og ejndomskatten svare faktisk til det dobbelte af indtjæningen... hvordan man lige drejer den ved jeg ikke men de skrev til mig at man godt kunne indføre underskudet som det var en føren underskudsforretning...
Men jeg skal da lige have ringet og hørt hvordan jeg gør det og så tilbage til 2015...