Kobler mit nye 16kw BS+ fyr med V13 styring, til i morgen (forhåbentlig), og ønsker i den forbindelse panelets input til hvad jeg skal have på plads i styringen, fx blæser tal mv. Mener også at have læst noget med O2 måleren der skal være kalibreret, men det står der ikke noget om i manualen, hvordan det gøres. Også er der opsætning af kompressorrens osv osv..
Såå, er der nogle kloge folk på linjen
Får selvfølgelig styringen online asap.
Nu har jeg fået liv i dyret. Under eltænding de første 5 minutter kører den i impulser, det nærmest lyder som om den banker lidt, er det normalt?
Den skriver at askeskuffen er fuld og skal tømmes, men den har aldrig været mere tom end den er nu. Hvad kan det skyldes?
C@sper skrev: 16 jul 2019 14:32
Nu har jeg fået liv i dyret. Under eltænding de første 5 minutter kører den i impulser, det nærmest lyder som om den banker lidt, er det normalt?
Den skriver at askeskuffen er fuld og skal tømmes, men den har aldrig været mere tom end den er nu. Hvad kan det skyldes?
Ja, normal lyd
Du skal ind i menu rens og indstille hvor mange kg piller du vil forbruge, inden du får besked igen om at askeskuffen skal tømmes.
C@sper skrev: 16 jul 2019 15:00
Fint det prøver jeg.
Nu hvor fyret er knap 70 grader er både frem og retur rør iskolde, hvordan kan det være, når pumpen kører osv?
Indtil videre må jeg sige jeg er fan, på trods den kun har kørt knap 2 timer og brugt ~1,2kg piller.
Når der kommer flere driftsdata, vil jeg da gerne have jeres øjne på de forskellige grafer, så den er helt klar til den kommende fyringssæson