https://www.billigvvs.dk/VVS-Roer-Fitti ... P16eXt_azk
Du misforstår. kun hvis vandet har rendt konstant et stykke tid den slår fra. Denne her lejer er ikke helt som de fleste. Så, må være opmærksom på ham.pendec skrev: 15 nov 2019 08:11 Det må da blive en kedelig løsning at sætte op, fordi der sker en fejl en enkelt gang. Der var også en vandskade her engang for nogle år tilbage, og hele gulv flød men jeg gik nu ikke ud og lavede nogen foranstaltninger der, for det er jo menneskeligt at fejle.
Den du peger synes at være meget manual mekanisk og instrukser forklarer hvordan du nulstiller men vil du virkelig have lejer skal ned under håndvask og nulstille efter hver 50 liter? Det ville jeg godt nok blive sur over som lejer![]()
Sådan en lejer har jeg også haft, det var virkelige en pestilens med ham.Altid klager fra den anden lejer om at han lavede alverdens dumme ting...pelle skrev: 15 nov 2019 11:47 Denne her lejer er ikke helt som de fleste. Så, må være opmærksom på ham.
Den her lejer er egentlig god nok. Jeg kan godt lide ham. Han har bare ikke så meget at gøre godt med i den øverste etage. Det er jo ikke hans skyld. Vil bare gerne lave noget der sikrer både ham og lejligheden. Noget vandstop og noget røgalarm.Bri_Jac skrev: 15 nov 2019 18:39 Sådan en lejer har jeg også haft, det var virkelige en pestilens med ham.Altid klager fra den anden lejer om at han lavede alverdens dumme ting...
Lejere fy for satan...
Det blev først godt da han gjorde en Trunte gravid og flyttede til et sted nær hendes familie :-)
Jeg vil gerne høre hvad sådan en koster (kan ikke se priser på hjemmesiden).lamborg skrev: 15 nov 2019 17:53 Jeg har sådan en svend her pga vand ved hestene osv . Den virker perfekt og man skal bare trykke på en rød knap hvis den lukker for vandet så åbner den igen. Den kan stilles til at lukke efter x antal minutter konstant vandforbrug op til 30 minutter . Den aflæser hjulet i vandmåler på mit anlæg men den kan også fåes så den aflæser elektroniske målere . Den tager også et toilet der løber selvom det ikke er meget .
https://www.danskvandalarm.dk/Vejlednin ... Aqua-Alarm