Nåede du det?
Hvis ikke, haster det.
Sakset fra nettet.
Pr. 1.12. 2019 mere end halveres tilskuddet til varmepumper.
Men udsigterne er værre for 2020...
Ophør af aftale om energitilskud
Energiselskabernes energispareindsats har i en årrække forpligtiget de danske net- og distributionsselskaberne inden for el, naturgas, fjernvarme og olie til at realisere energibesparelser.
Energispareaftalen, der berettiger tilskud ved energioptimerende tiltag hos private og erhverv ophører officielt pr. 31. december 2020 - men det er er forventeligt at allerede i slutningen af 2019 og starten af 2020 vil mange energiselskaber stoppe med at yde tilskud.
Men tilskud til private slutter formodentlig meget snart.
Find selv mere om samme.
Forbrug/optimeringer (daglig-ugentlig-månedlig-årligt)
-
- Stoker XVII
- 13
- Mit fyr: woody 30kw. Opop 30 kw blackstar med V10
- Areal: 587kvm + 80kvm Kld
- Brændsel: forskellige typer
- Fremviser gerne i postnummer: 7200
- Dagligt forbrug: en hulen masse
- Årligt forbrug: ca12-14 tons
- Geografisk sted: Urup , Grindsted
- Har takket: 271 gange
- Blevet takket: 361 gange
Re: Forbrug/optimeringer (daglig-ugentlig-månedlig-årligt)
nu har jeg ledt med lys og lygte og jeg kan ikke finde noget omkring dette overhovedet . Hvor har du det fra ?
MVH
Claus
Fyrmester på lamborghus
"hvor høj dine trone end er vil du altid sidde på din egen røv"
30Kw scotte. opop 30kw blackstar. 500l pilletank. Magna 25-100. V10
16kw jordvarme og 7kvm solfanger til sommerdrift med samlet 500L VVB
Claus
Fyrmester på lamborghus
-
- Stoker XVI
- 17
- Har takket: 132 gange
- Blevet takket: 141 gange
Det kan jeg desværre ikke oplyse, da jeg derved, vil overtræde Sp regler...lamborg skrev: 29 nov 2019 22:26 nu har jeg ledt med lys og lygte og jeg kan ikke finde noget omkring dette overhovedet . Hvor har du det fra ?
-
- Stoker XVI
- 17
Kreller.kreller skrev: 27 nov 2019 19:25 Nu nærmer vi os snart slutningen af måneden og jeg ligger 40kwh under nov. sidste år, så det bliver ikke meget over i år.
ialt 5267kwh brugt i år.
Vores forbrug november.
Den regnfulde fugtige luft vi har / har haft i november, er med til at give vores vper et ordentligt skub i retning af billig varme.
Fugtigt vejer sender cop lodret op.
Se link.
https://www.dropbox.com/s/tcotxpov3sq12 ... 9.jpg?dl=0
-
- Stoker XVII
- 13
Hvad er det for SP regler du vil overtræde ????
Hvis det bare er et reklame link fra nogen som prøver at bilde folk noget ind få lige at det sidste omsætning med for året så er det ubrugelig .
Jeg har gennemtravet div energisider og der er INTET i det du skriver noget steder . Loven om energi tilskud løber ihvertfald frem til maj 2020 og indtil da er der da eller folketinget ændre loven sker der ikke noget . Jeg kan ikke finde andet . Det vil jo også være utænkeligt da frygten ved at fjerne tilskuddet vil være at Danmark ikke når den energibesparelse 1 jan 2020 politikerne har givet håndslag på
Hvis det bare er et reklame link fra nogen som prøver at bilde folk noget ind få lige at det sidste omsætning med for året så er det ubrugelig .
Jeg har gennemtravet div energisider og der er INTET i det du skriver noget steder . Loven om energi tilskud løber ihvertfald frem til maj 2020 og indtil da er der da eller folketinget ændre loven sker der ikke noget . Jeg kan ikke finde andet . Det vil jo også være utænkeligt da frygten ved at fjerne tilskuddet vil være at Danmark ikke når den energibesparelse 1 jan 2020 politikerne har givet håndslag på
MVH
Claus
Fyrmester på lamborghus
Claus
Fyrmester på lamborghus
-
- Redaktør
- 16
- Mit fyr: Atmos DC40GD
- Areal: sammenlagt 350 m2
- Brændsel: Bøg
- Fremviser gerne i postnummer: 8370
- Geografisk sted: Ødum, 8370 Hadsten
- Blevet takket: 468 gange
Mon ikke det er på tide at du dropper offerrollen?Troldmand. skrev: 29 nov 2019 22:31 Det kan jeg desværre ikke oplyse, da jeg derved, vil overtræde Sp regler...
Ofte skriver du, at du ikke må dit eller dat, at vi redaktører er efter dig, at du ikke kan svare på et spørgsmål for så kommer redaktørerne og smider dig ud, at du kun kan sende en pb for du må ikke skrive i en tråd, at du bliver forfulgt af redaktørerne etc.
Hele tiden gør du opmærksom på at du er et uskyldigt offer
Personligt er jeg ligeglad med om du vil svare på de evt. spørgsmål andre brugere stiller, men hvorfor være her hvis man ikke vil hjælpe andre når de stiller et spørgsmål? Det er jo hele ideen med SP
Men stop da med at klynke hele tiden, det er trættende at høre på at du syntes du bliver uretfærdigt behandlet af redaktørerne og åbenbart har brug for at alle på SP hører om det. Det har jo ikke noget hold i virkeligheden.
/John
Redaktør
-
- Stoker XVI
- 17
Slap dog af mennesker. Jeg prøver kun at overholde forumsregler. Har set utallige gange, at bliver der linket til sider, der sælger visse varer, bliver det fjernet. Hvis I gerne vil læse det jeg henviser til, så prøv at søge på bla. scanheats side.
Jo John Skov. Det er længe siden jeg erfarede, at når det er mig der skriver, er snoren ekstra kort.
Jo John Skov. Det er længe siden jeg erfarede, at når det er mig der skriver, er snoren ekstra kort.
-
- Redaktør
- 16
- Mit fyr: Atmos DC40GD
- Areal: sammenlagt 350 m2
- Brændsel: Bøg
- Fremviser gerne i postnummer: 8370
- Geografisk sted: Ødum, 8370 Hadsten
- Blevet takket: 468 gange
Det er beklageligt at du opfatter det som om at snoren er ekstra kort når det gælder dig.Troldmand. skrev: 30 nov 2019 12:02 Slap dog af mennesker. Jeg prøver kun at overholde forumsregler. Har set utallige gange, at bliver der linket til sider, der sælger visse varer, bliver det fjernet. Hvis I gerne vil læse det jeg henviser til, så prøv at søge på bla. scanheats side.
Men bare rolig, så vigtig er du heller ikke, at du ligefrem får særbehandling.
Redaktørernes opgave er den samme uanset hvem som skriver noget er på SP.
Og vi vurderer tingene fra gang til gang når der bliver indrapporteret en klage fra en bruger.
Jeg skriver ikke mere ang. det i denne tråd.
Jeg har sagt hvad jeg mener, stop med at klynke og påtage dig en offerrolle du ikke er berettiget til
Vil du klage over en, flere eller måske alle redaktører kan du gøre det af de kanaler der står i reglerne.
God lørdag
/John
Redaktør
-
- Stoker XVII
- 13
For helvede troldmand. Det er det ældste trick i bogen.
Læg mærke til at de bruger vage ord som måske -det forventes osv osv så kan ingen slå dem i hovedet når det nu ikke skete. Det gælder om at få folk til at tro at de skal skynde sig. Hvorfor tror du at når du søger efter feks hotel på nettet så er der altid kun to værelser tilbage eller 5 andre der kikke på det samme lige nu. LØGN med LØGN på og du kan ikke forstå at jeg skriver at du skal lade være med at opføre dig som sælger når du kører fuld sælger drøn på. Men jeg kan ikke lade være med at tænke om alle de andre fantast historier du kommer med også er i samme boldgade .
Jeg kan garantere dig at var der noget om snakken så ville det nok være på forsiden af landes aviser .
Læg mærke til at de bruger vage ord som måske -det forventes osv osv så kan ingen slå dem i hovedet når det nu ikke skete. Det gælder om at få folk til at tro at de skal skynde sig. Hvorfor tror du at når du søger efter feks hotel på nettet så er der altid kun to værelser tilbage eller 5 andre der kikke på det samme lige nu. LØGN med LØGN på og du kan ikke forstå at jeg skriver at du skal lade være med at opføre dig som sælger når du kører fuld sælger drøn på. Men jeg kan ikke lade være med at tænke om alle de andre fantast historier du kommer med også er i samme boldgade .
Jeg kan garantere dig at var der noget om snakken så ville det nok være på forsiden af landes aviser .
MVH
Claus
Fyrmester på lamborghus
Claus
Fyrmester på lamborghus
Jeg indrømmer gerne jeg faldt i, da jeg skimmede deres lille indlæg om reducering af indskud men nærløsning afslører det jo er rent gætterier og det slår de stort op, og slutter pænt af med:lamborg skrev: 30 nov 2019 13:23 Læg mærke til at de bruger vage ord som måske -det forventes osv osv så kan ingen slå dem i hovedet når det nu ikke skete. Det gælder om at få folk til at tro at de skal skynde sig.
Men udgangspunkt i ovenstående kan vi kun opfordre til at man hurtigst muligt får lagt sit køb af en varmepumpe, hvis man allerede går i disse overvejelser.
Det kan man vist kalde godt kalde et salgstrick, og salgsgas.
Desværre næsten som jeg købte en bil, de forklarede; du må skynde dig at bestille for vi ved ikke om kampagne slutter om 14 dage, de endte med at blive meldt til forbrugerombudsmanden og måtte stoppe kampagnen for den løb 6 måneder ind i det næste år oveni / efter mit køb.

Det er ikke tilladt at køre kampagner så længe, så bliver prisen fast, og jo her blev prisen fast efter kampagnen.