Så måske fordi du ikke lader til at læse mit indlæg inden du svarer katagorisk.kreller skrev: 23 feb 2020 19:56 Ja jeg ved at 20m rør på 25mm er for lille en diameter til en vp. Så kan huset være sprit ny eller 200 år gammel, det gør ingen forskel.
Jeg forstår ikke at du bliver fornærmet over at jeg forsøger at hjælpe manden mod en katastrofe installation som ender i store regninger fremad rettet?
Der findes masser af vvs firmaer som sikkert siger go for det og når problemerne kommer, så bakker de ud.
Og jo det gør en forskel om der er 3 meter eller 25 og jo det gør en forskel om der skal flyttes 2kW eller 25kW.
Og jo det gør en forskel om der køres med 25grader eller 40 grader i gulvvarmen. Da returen ville følge dette.
Og jeg skriver det formodentlig ikke vil virke med de nuværende slanger. Mellem linierne skrev jeg så at hvis en sælger påstår et gør og han er fristet af det, kan han selv teste det med en fremløbsshunt på nuværende setup.
Så måske vi er enige, du er bare unuanceret og brugeren kan så vælge at tro på dig eller en sælger, men klogere bliver han ikke nødvendigvis.