Ben på denne er dog rigtig grimme, og jeg kan ikke bare pudse det væk eller vaske, så er der nogen her, som har gode forslag?
Jeg har ikke selv været heldig der, og dumt nok prøvet fint slibe papir som man kan synes på noget af ben her

rustfri ståluld, er det ikke som dem man køber til rengøring af gryde håndvaske osv?? Kan type prøves, så må olien være solsikke olie?Bigfoot skrev: 27 feb 2020 15:08 rustfri ståluld med lidt olie på....
du skal dog lige sikre dig at det ikke er aluminium, for så må du ikke gøre det med olie og ståluld.
Ahhh, selvf. det kan jeg da lige prøvepelle skrev: 27 feb 2020 18:42 Skal jeg shine Noget rustfri plade op( feks køleskabslåge) bruger jeg DW40 til at polere med .
Det har jeg også prøvet, men virkede absolut ikke, - straks bedre gik det, da jeg prøvede WD40pelle skrev: 27 feb 2020 18:42 Skal jeg shine Noget rustfri plade op( feks køleskabslåge) bruger jeg DW40 til at polere med .
Det var fordi Pelle startede nedefraBWJ skrev: 27 feb 2020 21:08 Det har jeg også prøvet, men virkede absolut ikke, - straks bedre gik det, da jeg prøvede WD40![]()
![]()
![]()